Berlin.hu

Erasmus. Budapest. Berlin. Vásárhely. Egyetem. Tanulás. Városnézés. Utazás. Buli. Honvágy. Újarcok. Pszichológia. Knut.

Friss topikok

  • Luca_Berlin: Sziasztok lánykáim! No, én is örülök, hogy hallok felőletek! Bocs, hogy én ritkán jelentkezem, de... (2009.03.09. 20:29) színes-szürke hétköznapok
  • ambivalencia: @Luca_Berlin: a megáll az időben mondta ezt az egyik srác, akinek sikerült berúgnia egy korty kólá... (2009.03.04. 08:08) Első nap a Freie-n
  • Luca_Berlin: Jaja! Bár lehet, hogy még nem jártam ott, de olyan lehet! Kedves tőled kedves kedves Ambivalencia,... (2009.03.03. 14:01) Utazás-megérkezés
  • Ecó: Átérzem :) én ugyan nem tudtam ott lenni, búcsúztatni. Ehelyett én veled együtt élem át az új hely... (2009.03.01. 14:08) Indulás előtt

Linkblog

HTML

Indulás előtt

2009.02.28. 21:16 Luca_Berlin

Héhahó!

 

No, az utolsó pillanatban elkészítettem a blogomat is. Még Tamásnál vagyok, de egy órán belül ideérnek értem anyáék, és irány Berlin! Kissé izgatott vagyok, de nem annyira, mint amennyire gondoltam, hogy leszek. Inkább vagyok kiváncsi. Meg persze előre félek az első két nap megpróbáltatásaitól. Először is a széfkinyitós, kódos kulcskereséstől a szálláson, no meg persze a hétfői német szintfelmérőtől. Ez utóbbit nem kell kommentálnám! Deutsch Express forever!

 

Amúgy meg szeretném megköszönni mindenkinek az aggódást, a jókívánságokat, a telefonokat, az ajándékokat, a bulikat, a verseket :D meg minden-minden kedvességet! Főleg persze Manónak! De tényleg köszi mindent! És kommenteljetek bőszen! Legközelebb már Berlinből!

 

Puszi: Luca

 

2 komment

Címkék: indulás

A bejegyzés trackback címe:

https://fluca.blog.hu/api/trackback/id/tr8972282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ecó 2009.03.01. 14:08:53

Átérzem :) én ugyan nem tudtam ott lenni, búcsúztatni. Ehelyett én veled együtt élem át az új helyre való beilleszkedés szépségiet. Ne parázz! Erasmusos diákok nincs nehéz feladata ;)
Várom a további tudósítást! p
süti beállítások módosítása