Berlin.hu

Erasmus. Budapest. Berlin. Vásárhely. Egyetem. Tanulás. Városnézés. Utazás. Buli. Honvágy. Újarcok. Pszichológia. Knut.

Friss topikok

  • Luca_Berlin: Sziasztok lánykáim! No, én is örülök, hogy hallok felőletek! Bocs, hogy én ritkán jelentkezem, de... (2009.03.09. 20:29) színes-szürke hétköznapok
  • ambivalencia: @Luca_Berlin: a megáll az időben mondta ezt az egyik srác, akinek sikerült berúgnia egy korty kólá... (2009.03.04. 08:08) Első nap a Freie-n
  • Luca_Berlin: Jaja! Bár lehet, hogy még nem jártam ott, de olyan lehet! Kedves tőled kedves kedves Ambivalencia,... (2009.03.03. 14:01) Utazás-megérkezés
  • Ecó: Átérzem :) én ugyan nem tudtam ott lenni, búcsúztatni. Ehelyett én veled együtt élem át az új hely... (2009.03.01. 14:08) Indulás előtt

Linkblog

HTML

Utazás-megérkezés

2009.03.02. 23:30 Luca_Berlin

Hahó!

 

Sajnos nincs internet, úgyhogy amit most írok, csak később fogom feltenni. Sajnos sajnossal kezdtem a bejegyzést…Pedig amúgy minden oké!! És lényeg a lényeg, megérkeztünk Berlinbe!

 

Nagyon vegyes érzésekkel jöttem el végül tegnap, néha vártam, hogy induljunk, néha szomorú voltam, a legtöbbször izgatott, de volt olyan is, hogy teljesen semleges volt ez az egész, és egyáltalán nem fogtam, hogy mi történik!

 

Az utazás kissé vicces volt, ugyanis a csomagjaink elárasztották a kocsi utasterét is, úgyhogy anyával másfél helyen osztoztunk az autó hátsó ülésén, miután Ágit felvettük Mosonmagyaróvárnál! Nem volt túl kényelmes, de egészen jól bírtam, még magamon is meglepődtem, alig hisztiztem :D. Aludni is tudtam valamennyit, de nagyon-nagyon fáradt voltam egész nap utána.

 

Megérkeztünk a szállásra, és egyből be is jutottunk a vendégházba, ahol ugyebár az első éjszakát töltöttük! Megtaláltuk a vicces kis szerkezetet, amibe ha beírtuk a szülinapunk dátumát, kiadta a vendégház kulcsát. Szerintem ez nagyon kemény! Persze e-mailben jóelőre leírták, hogy amint megérkezünk, keressük meg az x épületnek az x bejáratát, ahol lesz egy automata, ami majd kiadja a kulcsunkat. Ez eléggé szürreálisnak tűnt első olvasásra, az életben már inkább vicces volt. Én előre nagy bolyongásokra, meg szerencsétlenkedésekre számítottam, de nem olyan nagy a Studentendorf területe, mint amekkorának gondoltam. És egyből az egésznek a közepén ott díszelgett a kis automatánk. Szóval bejutottunk, egész jó a vendégszoba, de nem nagyon pakolásztunk ki, mert ugye itt csak egy napot leszünk.

 

Kajáltunk, tusoltunk, utána elindultunk szétnézni, kb. bejártuk a Studentendorf területét, aztán elindultunk a belváros felé. Node, még mielőtt ebbe belemennék, a környéket, ahol a szállás van, úgy kell elképzelni, mintha Balatonalmádi-alsón lennél. Nyaralószerű házak, bicikliző anyukák-apukák-kisfiúk, fák, tavak, kiskutyák, itt-ott gyönyörű villák. Szóval nem igazán emlékeztet a környék egy európai fővárosra, de ezt abszolút pozitív értelemben mondom. Nagyon szép a környék, és tényleg olyan érzés, mintha egy kis nyaralófaluban lennél. Rengeteget sétáltunk, aztán egy vonatra felszálltunk (igazából S-Bahn, de valójában vonat), ami bevitt a belvárosban. Nos, elsőre nem kaptam sokkot a gyönyörűségtől, nagyon fura város ez a Berlin! Mármint mindenféle szívfájdalom nélkül beraknak egy 1000 csúcsú hipermodern épületet a Brandenburgi-kapu és a Parlament közé. Bár a belvárosi feelinggel kapcsolatban még nem szeretnék nyilatkozni, ugyanis kb. másfél órát töltöttünk el a belvárosban.

 

Még nem csináltam túl sok képet, de felteszek néhányat:

Lámpa:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én és a Fal egy darabja:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anya és valamiféle technikai múzeum a belvárosban

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Illetve megint én, és háttérben az Alexander Platz tévétornya:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát, várom a fejleményeket, hogy mi fog itt történni, de megyek aludni, mert holnap Vorkurz, és korán kelés!

Részletek holnap!!

 

Pápuszi: ein Berliner (?)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fluca.blog.hu/api/trackback/id/tr61976619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ambivalencia 2009.03.03. 11:19:06

balatonalmádi-alsó?:D

Luca_Berlin 2009.03.03. 14:01:55

Jaja! Bár lehet, hogy még nem jártam ott, de olyan lehet! Kedves tőled kedves kedves Ambivalencia, hogy erre jártál! Majd én is nézegetem a bobo-témát!
süti beállítások módosítása